Співробітниками фіскальної служби Вінниччини проведено 65 службових перевірок

З початку року відносно співробітників фіскальної служби Вінниччини проведено 65 службових перевірок

За десять місяців 2016 року відносно співробітників фіскальної служби на Вінниччині проведено 65 службових перевірок Як зазначають в управлінні внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Вінницькій області, (далі управління) майже кожна п’ята з них – за зверненнями фізичних та юридичних осіб. За поданнями управління щодо вжиття заходів реагування, керівниками підрозділів ГУ ДФС Вінницької області притягнуто до дисциплінарної відповідальності 11 осіб. Ще до 22 працівників фіскальної служби вжито заходи дисциплінарного впливу. Також протягом звітного періоду поточного року до правоохоронних органів направлено матеріали 13 службових перевірок, для прийняття рішення, згідно чинного законодавства. Як наслідок, за результатами розгляду матеріалів перевірок управління, у січні-жовтні поточного року правоохоронними органами Вінницької області в Єдиному реєстрі досудових розслідувань було зареєстровано 12 кримінальних проваджень. За результатами досудового слідства 3 службовим особам територіальних органів ГУ ДФС у Вінницькій області оголошено про підозру та обвинувальні акти направлено до суду. Крім того, відносно службових осіб територіальних підрозділів ГУ ДФС у Вінницькій області за матеріалами управління складено 2 адміністративних протоколи про вчинення адмінправопорушення, пов’язаного з корупцією за фактом прийняття ними рішення в умовах реального конфлікту інтересів, які направлено для розгляду до суду. Наразі у фіскальній службі Вінниччини наголошують, що робота щодо запобігання та протидії корупції в структурних підрозділах ГУ ДФС у Вінницькій області та Вінницької митниці ДФС продовжується. Відтак, нагадують всім небайдужим, що в управлінні працює цілодобова лінія телефону «довіри» ((0432) 660205). Зателефонувавши сюди, можна повідомити про будь-які корупційні прояви з боку працівників органів ДФС у Вінницькій області та Вінницької митниці ДФС. Крім того, з метою реалізації антикорупційного проекту Державної фіскальної служби України діє сервіс «Пульс»(044) 284-00-07, який приймає інформацію від суб’єктів господарювання та громадян щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди.

УВБ ГУ ДФС у Вінницькій області

 

З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи

Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців. Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року. Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року. Як виправляти помилки у спецдекларації – роз’яснює ДФС Державна фіскальна служба України у листі від 21.11.2016 р. №37146/7/99-99-15-03-02-17 надала роз’яснення щодо порядку виправлення у 2016 році помилок, допущених сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування у податковій звітності з ПДВ за звітні (податкові) періоди до 01.01.2016 року, а саме: у разі виправлення помилок за звітні періоди до 01.01.2016 року застосовуються норми ПКУ, чинні на дату їх виправлення (дату подання уточнюючого розрахунку), тобто чинні у 2016 році. Це означає, що позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, зазначене у такому уточнюючому розрахунку, підлягає у відповідних відсотках сплаті до бюджету та перерахуванню на спеціальний рахунок сільськогосподарського товаровиробника, при цьому такі відсотки визначаються відповідно до норм пункту 209.2 статті 209 ПКУ, чинних на дату подання уточнюючого розрахунку.

 

Хто має платити ренту за воду, якщо приміщення в оренді

2 Згідно з п. 255.1 статті 255 Податкового кодексу України платниками рентної плати за спеціальне використання води (далі - Рента плата) є водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі). Рентна плата не справляється, якщо вода використовується виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб суб’єктів господарювання. Рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об'єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів. За обсяги води, переданої водокористувачем- постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, рентна плата обчислюється і сплачується таким водокористувачем-постачальником. Тобто, якщо орендодавцем приміщення було укладено договір на поставку води з підприємством, що надає послуги з централізованого водопостачання, а з орендарями приміщень окремі договори на поставку води не було укладено, такі передані обсяги води вважаються об'єктом оподаткування рентною платою водокористувача-постачальника. Суб'єкт господарювання, що здійснює використання води виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, при наданні приміщень (нежитлових або житлових) в оренду, обчислює та сплачує рентну плату за всі обсяги води, переданої ним через підприємство, що надає послуги з централізованого водопостачання до суб'єктів господарювання - водокористувачів, які орендують об'єкти нерухомості. Якщо ж орендарями приміщень укладено окремий договір на поставку води з підприємством, яке надає послуги з централізованого водопостачання до орендованих об'єктів нерухомості та обсяги отриманої води використовуються як для здійснення господарської (виробничої) діяльності, так і для задоволення власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, такі суб'єкти господарювання самостійно обчислюють та сплачують рентну плату за обсяги фактично використаної ними води. При цьому орендодавець приміщення не є платником рентної плати за такі обсяги води, використані орендарями.

 

Продаж імпортних товарів – яка ж база для ПДВ

Наразі актуальним є питання стосовно визначення бази оподаткування податком на додану вартість операцій платника податку з постачання на митній території України товарів, раніше ввезених на митну територію України. Загальні правила визначення бази оподаткування операцій з постачання товарів/послуг наведені у п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України - вона визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів). При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни). Отож, для операцій платника податку з постачання на митній території України товарів, раніше ввезених таким платником податку на митну територію України, база оподаткування визначається за загальним правилом - виходячи з їх договірної вартості, але не нижче ціни придбання, без урахування величини митної вартості.

Сектор організації роботи Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницький області 

 
Всі новини

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація