Застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі

Підприємцям: про РРО та готівку
 
Використання реєстраторів розрахункових операцій з метою фіксації розрахунків з покупцями в разі проведення оплати: готівкою; платіжними картками; платіжними чеками; жетонами передбачено Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування і послуг», зі змінами та доповненнями. Штрафні санкції за порушення порядку проведення розрахунків із застосуванням РРО до суб’єкта господарювання застосовуються відповідно до статей 17-24 Закону. Норми з регулювання обігу готівки визначені Указом Президента України від 12.06.1995 №436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».
Зокрема, передбачена  відповідальність за порушення у сфері готівкового обігу:
- проведення розрахункових операцій без використання РРО або розрахункових книжок: - вчинене вперше - 1 гривня; - за кожне наступне вчинене порушення - 100 відсотків вартості проданих з порушеннями товарів (послуг);
- контрольна стрічка не надрукована або не створена в електронній формі на РРО тощо: - десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (за кожний випадок);
- несвоєчасне подання (неподання) звітності з РРО до органу ДФС за місцем реєстрації РРО: - десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  (за кожний випадок);
- реалізація товарів, не облікованих у встановленому порядку: - подвійна вартість товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) у касах готівки: - п'ятикратний розмір неоприбуткованої у касах готівки.
Шановні підприємці! Поважайте законні правила підприємницької діяльності аби уникнути  значних штрафних санкцій. Дбайте про порядок і порядність під час ведення бізнесу!
 
Громадяни - власники земельних ділянок можуть провести звірку з ДФС щодо нарахованого земельного податку
 
До 1 липня 2017 року  громадяни,власники земельних ділянок, отримають повідомлення – рішення від органів ДФС про нараховану їм суму земельного податку. Оскільки процес формування та вручення таких повідомлень триває, то ДФС звертається до громадян з проханням провести звірку наявної в базах ДФС інформації щодо площ земельних ділянок, що перебувають у власності. Така інформація буде вкрай важлива для правильності обрахування суми земельного податку до сплати. Громадяни мають право провести звірку в органах ДФС для виправлення некоректного відображення в наявних базах інформації відповідно до ст. 266.7.3 Податкового кодексу України. Щоб провести звірку, громадяни повинні звернутися до Центрів обслуговування платників, маючи при собі правовстановлюючі документи на земельну ділянку, а також документ , що посвідчує особу. Від дати отримання повідомлення про нараховану суму податку кожен має лише шістдесят днів для того, щоб перерахувати визначену в повідомленні – рішенні суму земельного податку до місцевого бюджету. Просимогромадян бути свідомими та відповідальними, не зволікати з перерахуванням визначеної суми земельного податку до бюджету, оскільки саме ці кошти органи місцевого самоврядування зможуть використати для благоустрою, розвитку інфраструктури чи вирішення інших соціально-економічних питань. Поряд із єдиними податком, плата за землю належить до одного з бюджетоутворюючих платежів, вся сума якого спрямовується на потреби громад.

Сектор організації роботи Могилів-Подільської ОДПІ

 
Всі новини

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація