НЕБЕЗПЕЧНИЙ ВПЛИВ ІНТЕРНЕТУ НА ПОВЕДІНКУ ПІДЛІТКІВ

Останнім часом в засобах масової інформації (телешоу, новини, соціальні мережі) активно обговорюються питання про те, що серед дітей стала широко поширена віртуальна гра: "Біжи або помри!" Суть цієї гри – дитині дається завдання перебігти дорогу якомога ближче перед рухомим транспортом. Також  поширюється нова небезпечна гра, в якій діти "купують" свою смерть. За умови завантаження стартового додатку, за дітьми закріплюється людина, яка стежить за виконанням завдань, останнім етапом гри - є суїцид.
На що  слід ЗВЕРНУТИ УВАГУ в першу  чергу:
1. Підліток не висипається, навіть якщо рано лягає спати - простежте, чи спить він в ранні ранкові години.
2. Малює китів, метеликів, єдинорогів.
3. Учень належить до груп у соціальній мережі, що містять в назві наступне: "Кити пливуть вгору", "Розбуди мене в 4.20", f57, f58, "Тихий дім", "Ріна", "Напока", "Море китів", "50 днів до мого ... "хештеги: домкітів, 150зірок, ff33, d28, хочу у гру .
4. Підліток закрив вільний доступ до своєї сторінки в соціальній мережі «Контакт», заблокував доступ до докладної інформації, в листуванні з друзями (на особистій стіні) з’явились  фрази "розбуди мене в 4.20", "я в грі". Найбільшої  уваги та швидкого реагування потребує дитина, якщо на стіні з'являються цифри, починаючи від 50 і менше.
5. Переписується в «Вайбері» ( в інш. месенджерах) з незнайомими людьми, які дають дивні розпорядження. Занепокоєння батьків повинні викликати підозрілі хеш-теги: # F53 # f57 # f58 # d28 # морекітов # тіхійдом # хочувігру # млечнийпуть.
Основними причинами скоєння навмисних самоушкоджень дітьми є конфлікти в родині, з друзями чи однокласниками, негаразди в особистому житті на ґрунті нерозділеного кохання чи розставання з коханою людиною, психічна криза особистості,  яка пов’язана із посереднім оточуючим середовищем. Багато людей мають труднощі перебування у соціумі. 
Характерними для мотивації підліткових самогубств є превалювання почуттів безнадії та безпорадності, підвищена чутливість до образи власної гідності, максималізм в оцінці подій і людей, невміння передбачити справжні наслідки своїх вчинків. Підлітки, схильні до самоушкоджень, можуть відчувати депресію, самотність, невпевненість у завтрашньому дні. Властива періоду становлення особистості самовпевненість у поєднанні з вказаними рисами породжує відчуття безвихідності з ситуації конфлікту, загострює переживання відчаю та самотності. При такому внутрішньому стані навіть незначний стрес може призвести до небезпеки навмисних самоушкоджень дитини.
Першочерговою умовою попередження самоушкоджень серед учнів є ретельне психолого-педагогічне виявлення дітей, чиї особистісні риси створюють підвищений ризик їх аутоагресивної поведінки, індивідуальна робота з даною категорією дітей, проведення відповідних профілактичних заходів, широка просвітницька робота з батьками. Найголовніше - вчасне перенаправлення до фахівців медичної сфери (дитячого психіатра, психоневролога). Індивідуальна робота психолога з сім'єю; рекомендації вчителям щодо вибору індивідуального педагогічного стилю спілкування з певною дитиною; створення «ситуації успіху».
 
Все новости