Відбулася колегія районної державної адміністрації

23 листопада 2017  року в райдержадміністрації о 10.00 год. відбулося  засідання колегії Томашпільської районної  державної адміністрації під головуванням голови райдержадміністрації  Олександра Закорченного.
У засіданні взяли участь  перший заступник голови РДА Віктор Ставнійчук, заступник голови райдержадміністрації Наталія Бандиш,голова районної ради Дмитро Коритчук, заступник голови райради Лариса Нароган,  члени колегії, сільські голови, керівники підприємств, установ та організацій, начальники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, представники ЗМІ.
Згідно порядку денного, в.о. головного лікаря районного медичного центру первинної медико – санітарної допомоги Віктор Затирка проінформував присутніх з питань  впровадження медичної реформи  та стану реалізації в районі державної програми «Доступні ліки». У своєму виступі Віктор Іванович детально зупинився на основних аспектах медреформи зазначивши що її запровадження призведе до системних змін в охороні здоров’я та забезпечить надання кожному громадянину якісних медичних послуг. Вже з наступного кожного року розпочнеться перший етап реформи – з первинної ланки медичної допомоги – сімейних лікарів, педіатрів, терапевтів. На інших рівнях реформу буде впроваджено до 2020 року. Разом з цим в.о. головного лікаря провів детальний аналіз виконання в районі програми «Доступні ліки».
 
По другому питанню порядку денного виступив начальник управління економіки районної державної адміністрації Василь Бойко доповівши про роботу Центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року та здійснення електронних закупівель в системі «ProZorro».
 
У своєму виступі Василь Вікторович зазначив, що  за період січень-жовтень 2017 року адмінцентром  надано 11017 адміністративних послуг, в тому числі:
 -  Відділом Держгеокадастру надано 1965 послуг;
- Управлінням праці та соціального захисту населення надано 417 послуг;
- Державною службою надзвичайних ситуацій надано 4 послуга (реєстрація декларації  відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки);
-  Відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації надано 19 послуг;
-  Службою у справах дітей райдержадміністрації надано 2 послуги;
Сектором державної реєстрації в т.ч:
-   проведено 7518 реєстраційних дій в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
-   проведено 1092 реєстраційних дії в єдиному державному реєстрі   юридичнихосіб,  фізичних осіб    підприємців та громадських формувань.
Надійшло адміністративного збору до районного бюджету за 10 місяців 2017 року 364 288 грн. (в 2016 році за відповідний період надійшло 278 383 грн. на 85 905 менше)
Розпорядженням № 336 від 09.11.2017 року внесення змін до переліку адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг створений при Томашпільській районній державній адміністрації, перелік доповнено 57 видами послуг, загальна кількість послуг складає 116. (було 59)
За січень-жовтень 2017 року закладами та  установами, що фінансуються з місцевих бюджетів через систему «ProZorro»  проведено  131 процедур закупівель, із них: 12  надпорогових  процедур  та  119 допорогових процедур, 90 процедур завершені.
Сума  завершених тендерів   - 10 865,7 тис. грн.
Сума економії коштів завдяки електронним закупівлям  – 795,1 тис. грн.
В відповідному періоді 2016 року було проведено 163 процедури закупівель це на 32 процедури більше однак  економія складала  250,7 тис. грн. що на 544,4 тис. грн. менше 2017 року.
 
Начальник фінансового управління районної державної адміністрації  Олександр Дорось  доповів про стан виконання дохідної та видаткової  частини бюджету району.
За 9 місяців 2017 року до загального фонду бюджету району надійшло власних і закріплених доходів 25 419,2 тис. грн., що становить 121,3 % виконання до уточнених планових показників на 9 місяців в сумі 20 957,3 тис. грн., понад план надійшло 4 461,9 тис. грн., у тому числі:
- районний бюджет виконано на 117,2 %  до уточнених планових показників звітного періоду, понадпланові доходи склали 2 135,5 тис. грн.;
- бюджети сіл виконані на 127,3 % і понадпланові доходи склали  2 326,4 тис. грн.
В структурі надходжень доходів загального фонду місцевих бюджетів (без трансфертів) найбільшу питому вагу займає
 податок на доходи фізичних осіб –  55,9 %,
податок на майно, до складу якого входять податок на нерухоме майно та плата за землю займає 18,5 %,
єдиний податок – 17,8 %
та інші доходи, що зараховуються до місцевих бюджетів – 7,8 %.
 
Станом на 01.10.2017 року із 18 адміністративно – територіальних одиниць району уточнені планові показники доходів місцевих бюджетів загального фонду звітного періоду виконано по всіх місцевих бюджетах  та по районному бюджету.
Найбільший рівень виконання плану на 9 місяців по доходах загального фонду  по Марківській сільській раді  –  171,2 % до плану звітного періоду, Пилипи – Борівській сільській раді – 164,7 %, Олександрівській сільській раді – 156,3 %, Рожнятівській сільській раді –  153,1 %, Антонівській сільській раді – 151,6 %, Гнатківській сільській раді – 147,0 % та Паланській сільській раді – 145,6 % виконання.
Порівняно з 9 місяцями 2016 року (коли надійшло 20 777,3 тис. грн.) надходження доходів місцевих бюджетів збільшились на 4 641,9 тис. грн., або на 22,3 %. зокрема:
По районному бюджету на 4 204,0 тис. грн. (ріст 40,6 %),
По бюджетах сіл на 437,9 тис. грн. (ріст 4,2 %).
Найбільший приріст доходів до звітного періоду минулого року по Олександрівській сільській раді  (63,3 %), Антонівській сільській раді (42,3 %), Пеньківській сільській раді (42,1 %), районному бюджету (40,6 %), Марківській сільській раді (33,8 %) та Височанській сільській раді (29,7 %).
Поряд з цим, по деяких місцевих бюджетах району спостерігається спад надходжень доходів до звітного періоду минулого року, а саме: по Великорусавській сільській раді на 23,9 %, Вербівській сільській раді на 15,1 %, Жолоб’янській сільській раді на 15,0 %, Липівській сільській раді на 12,7 % та Пилипи – Борівській сільській раді на 12,1 %.
 
 
Про стан розрахунків за оренду земельних часток (паїв) доповів начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації Валерій Випаріна.
На 2017 рік припадає левова частина перереєстрації договорів оренди земельних паїв. На сьогоднішній день більше 3 тис. га. які оброблялися вертикально – інтегрованими підприємствами району перейшли в обробіток фермерських господарств та власників земельних часток – паїв, що здійснюють самостійну господарську діяльність, а це в свою чергу сприяє само зайнятості сільського населення та підвищення конкуренції.   
Якщо проаналізувати останні три роки, то розрахунки аграріїв за орендовані ними частки – паї по району зросли з 3% від нормативно-грошової оцінки до 8.3% . В грошовому еквіваленті виплачено у 2015 році 34.4 млн. грн., у 2016 році 40.8 млн. грн. а у 2017 році ця сума збільшилася більше ніж у два з половиною рази і становить 89.8 млн. грн.
 
Про стан забезпечення конституційного права громадян на звернення та дотримання Закону України “Про звернення громадян ” під час їх розгляду в управлінні праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації  розповіла начальник управління праці та соціального захисту населення  районної державної адміністрації Тетяна Дідик.
 
Протягом 9 місяців 2017 року управлінням праці та соціального захисту населення розглянуто 223 письмових звернення, що на 27 звернень менше ніж за 9 місяців 2016 року. Більша кількість письмових звернень до управління праці надійшла по питанню призначення житлових субсидій – 133 звернення, що становить 59,64 %.
47 звернень – призначення і виплата державних пенсі і допомог;
3 звернення – забезпечення засобами пересування інвалідів;
8 звернень – з питань надання пільг;
1 звернення з питань праці;
31 звернення з інших питань.
По всіх зверненнях працівниками управління подані змістовні і вичерпні відповіді.
При управлінні діє громадська приймальня, де проводиться прийом громадян з роз’ясненням і наданням консультацій. Так, протягом 9 місяців 2017 року на особистий прийом до управління звернулося 6110 громадян, що на 1755 громадян менше, ніж аналогічний період 2016 року.
 
Про організацію спортивно - масової роботи на території району доповів  начальник відділу сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації    Григорій Слободян.
По закінченні розгляду питань голова райдержадміністрації підвів підсумок зроблених робіт за І-ІІІ квартали 2017 року та дав ряд усних доручень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Все новости