Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 472 звернення

 
Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом   2017 року до райдержадміністрації надійшло   472 звернення,  що на 295 менше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (767).
За  2017 рік надійшло 347 (73.5%) письмових звернень,  що на 286 менше від відповідного періоду минулого року (633) та 125 (26%) усних, що на 9 звернень менше від відповідного періоду минулого року (134).
В даних зверненнях громадянами порушено 474 (що на 293 менше від відповідного періоду минулого року -767)  проблемних питань.   
Найбільше звернень надійшло з питань: 
соціального захисту –  326 (602);
праці і заробітної плати – 9 (13); 
аграрної політики і земельних відносин – 44 (50);
охорони здоров’я – 15 (9);
житлової політики –  6 (3);
освіти –  8 (7); 
комунального господарства –  33 (46);
законності і охорони правопорядку -0 (5);
інші питання -     33 (32).   
Як свідчить аналіз, найбільша кількість питань – це питання соціального захисту, яких в поточному звітному періоді зменшилося на 274 звернення, в порівнянні із відповідним періодом минулого року. Серед них: отримання соціальних виплат, субсидій – 215(501), надання матеріальної допомоги – 88(81), реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами) - 3(1),  призначення, перерахунок та виплата пенсій -6(2), визначення соціального захисту -1(1), роз’яснення, реформування законодавства із соціального захисту – 3 (2), питання з категорії інших питань соціального захисту 10(14).  
В звітному періоді поточного року на ІІ місці перебувають питання: аграрної політики і земельних відносин, яких зменшилось  на 6 одиниць, (у минулому році – питання комунального господарства - 46).  
В питаннях аграрної політики і земельних відносин найбільше порушувались питання: власності на землю (приватизація, оренда та успадкування землі, у т.ч. отримання державних актів на землю) - 28(19), земельні конфлікти -8(9), передача в оренду земельних та майнових паїв - 4 (6), та інші питання земельної політики та земельних відносин - 4(16). 
В питаннях комунального господарства,  які перебувають на ІІІ місці,     порушувались питання: вартості житлово-комунальних послуг 2(4), водозабезпечення– 4(13), газифікації –6(0), електропостачання 4(4), якості комунальних послуг 1(0),  відключення водо-, тепло-, газо- та енергопостачання за не сплату – 2 (2),   та інші питання комунального господарства 14(23).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 13 колективних звернень (за відповідний період минулого року – 16 звернень). 
Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшли звернення від: багатодітної сім’ї 5(14), дітей війни -3(16), дитини-інваліда-2(0),  інвалідів  ІІ групи 13 (12), інвалідів  ІІІ групи  12(12), інвалідів  І групи 5 (1), одинока мати -14 (24),  учасників бойових дій 19(3).
Всього у   2017 році до районної державної адміністрації звернулись, із урахуванням підписів у колективних зверненнях, 2285 громадян, що на 467  більше від  2016 року (1818).
Найбільше звернень надійшло від жителів смт. Вапнярка – 162(333), смт. Томашпіль – 60(97), від жителів сіл Антонівка 17(22), Антополя 11(8), Липівка 12(8), Комаргорода 17(33), Яланець -9(14), Яришівка 13(21),  Горишківка 10(12), Рожнятівка 20(27), П.Борівські 9(8), Вербова 10(21),   Нетребівка 7(9),   Кислицьке 11(8),  Гнатків 13(9),     Вила 7(11),   із м. Києва 3(5), Житомира -3 (0).    
Протягом 2017 року до райдержадміністрації не надходило повторних звернень (0). 
В райдержадміністрації забезпечено оперативний реєстр отриманих звернень громадян у корпоративній мережі «Лотус –«Звернення громадян», з дотриманням діючої Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
На офіційному сайті райдержадміністрації створено вкладну «Звернення громадян», на якій висвітлюються матеріали по роботі із зверненнями громадян у райдержадміністрації, зокрема робочі графіки керівництва,  аналітичні довідки та ін. 
Проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Так, на протязі 2017 року проведено 12 засідань районної постійно діючої комісії,  де розглядалися питання щодо надання матеріальної допомоги громадянам, за результатами яких прийнято відповідні розпорядження голови  райдержадміністрації про виділення громадянам матеріальної допомоги.
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду.
В  райдержадміністрації продовжують працювати телефон «гарячої лінії»  та «Довіра».  
Під постійним контролем в райдержадміністрації знаходиться питання персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України "Про звернення громадян" в частині належної організації роботи із зверненнями громадян та результатів вирішення порушених у них питань.
 
Все новости