Р І Ш Е Н Н Я  № 90

від 18.09.2012 р.                       19 сесія 6 скликання    с. Рожнятівка

Про створення робочої групи з підготовки Стратегії регіонального розвитку  територіальної громади села Рожнятівка до 2020 року

Відповідно до частини 4 статті 42, частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення 6 сесії Вінницької обласної ради 6 скликання від 15 липня 2011 року №147 «Про звернення до органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади , місцевих осередків політичних партій та громадських організацій , жителів Вінницької області», 10 сесії 6 скликання № 277 від 14 лютого 2012 року «Про розроблення стратегій розвитку територіальних громад Вінницької області на період до 2020 року», з метою підготовки Стратегії регіонального розвитку територіальної громади села Рожнятівка до 2020 року (далі - Стратегія), забезпечення взаємодії та координації діяльності органів місцевого самоврядування , місцевих органів виконавчої влади сільської ради під час її підготовки та затвердження сесія сільської ради В И Р І Ш И Л А:

  1. Створити робочу групу з підготовки Стратегії регіонального розвитку  Рожнятівської  територіальної громади   до 2020 року у складі згідно з  додатком.
  2. Робочій групі опрацювати пропозиції щодо структури розділів проекту та  розробити  проект Стратегії .
  3. Затвердити стратегічні цілі розвитку Рожнятівської територіальної  громади  до 2020 року (додаються).
  4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

                   Сільський голова                           Котуз В.П.

                    Додаток

до рішення    19 сесії  6 скликання

від 18 .09. 2012 року №90

Робоча група з підготовки Стратегії регіонального розвитку територіальної громади села Рожнятівка до 2020 року

Котуз Віктор Петрович

- сільський голова, голова робочої групи.

Очеретна Наталія Степанівна

- головний бухгалтер, співголова робочої групи

Очеретний Леонід Степанович

- секретар сільської ради, секретар робочої групи.

Члени комісії:

Свентух Галина Іванівна

Директор Рожнятівської ЗОШ, член виконкому

Вакарук Василь Петрович

Директор сільського будинку культури

Балдинюк Галина Михайлівна

Лікар сільської лікарні загальної практики сімейної медицини, депутат сільської ради

Калинчук Михайло Іванович

Директор СТОВ „Зелений клин”, депутат сільської ради

 

Секретар сільської ради:                                      Очеретний Л.С.

Стратегічні  цілі  розвитку територіальної громади села Рожнятівка до 2020 року.

  1. Мета: Високий рівень розвитку соціальної інфраструктури:
  2. Завдання: систематично проводити аналіз якості питної води у криницях.
  3. Мета: Створення комунгоспу по наданню послуг населенню територіальної громади
  • Завдання: Розробити комплексну програму створення комунгоспу та зміцнення його матеріально-технічної бази;
  • -постійно розширювати та поліпшувати якість надання комунальних послуг населенню;придбання комунальної техніки;
  • проводити заходи із ефективного використання комунальної техніки;

  3. Мета: Підвищення  рівня медичного обслуговування населення

  • Завдання: в межах проведення медичної реформи створення на базі Рожнятівської сільської лікарні загальної практики сімейної медицини:
  •  -   визначити потреби вдосконалення медичного обслуговування;
  •  -   додаткове забезпечення медичним обладнанням;

     

4. Мета: Вуличне освітлення  населених пунктів

  •      Завдання: відновлення вуличного освітлення села
  •         - виготовлення проектно-кошторисної документації на освітлення
  •           вулиць  села Рожнятівка;
  •         -  освітлення вулиць населеного пункту;

5. Мета: Розвиток програм культурного та духовного розвитку

  •        Завдання: розробити комплексну програму культурного та духовного
  •         розвитку.
  •            - проводити культурно-масові заходи до Дня незалежності, Дня молоді,
  •             Різдва Христового, Івана Купала, Новорічних свят;
  •           - сприяти створенню гуртків художньої самодіяльності;
  •           - провести  ремонт Рожнятівського сільського клубу та  бібліотеки
  •           - забезпечувати фінансування бібліотек на придбання нових видань
  •              літератури та періодичних видань;
  •  вивчати питання налагодження зв’язку   Інтернет;

7 скликання

Р І Ш Е Н Н Я  № 32

28.01.2016 року                                                          6 сесія 7 скликання

Про встановлення земельного податку

Враховуючи вимоги статей 7, 8, 10, пунктів 12.3, 12.4 статті 12, підпункту 14.1.129 та 14.1.1291 пункту 14.1 статті 14,  статті 266 розділу XII, пункту 33 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII, пункту 4 розділу IIцього ж Закону, керуючись пунктом  24 частини 1 статті 26 та статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна/сільська рада В И Р І Ш И Л А:

1.Встановити в межах територіальної громади земельний податок.

1.1Платниками податку є:

1.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

1.1.2. землекористувачі.

1.2. Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV ПКУ.

1.3.Об'єктами оподаткування є:

1.3.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

1.3.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

1.4. Базою оподаткування є:

1.4.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого ПКУ;

1.4.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

1.5. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

         1.6. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком (ст.273)

1.6.1. Податок за лісові землі справляється як складоварентної плати, що визначається податковим законодавством.

1.6.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до статті 274 ПКУ.

1.7. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

1.7.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 0,035% від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – 0,1% від їх нормативної грошової оцінки.

1.7.2. Ставка податку встановлюється у розмірі6 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки які, перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

1.8. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

1.8.1.Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 0,15% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області, для інших земель 5% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

1.9. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб.

1.9.1. Від сплати податку звільняються(ст.281 ПКУ).

1.9.2. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

1.10. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

Від сплати податку звільняються (ст.282 ПКУ):

1.10.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

1.10.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

1.10.3. бази олімпійської та параолімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, а також:  органи державної влади та органи місцевого самоврядування, заклади, установи та організації,  які повністю утримуються за рахунок коштів державного та сільського бюджетів;

1.10.4. Звільнити від земельного податку органи місцевого самоврядування, заклади культури, освіти, охорони здоров’я , установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів.

1.11. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком (ст..283 ПКУ), в т.ч. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

1.12. Особливості оподаткування платою за землю.

1.12.1. органи місцевого самоврядування  встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

1.13. Органи  місцевого  самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному,подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та  наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

1.14. Порядок обчислення

1.14.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

1.15.Податковий період для плати за землю

1.15.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

1.15.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

1.16. Строк сплати плати за землю.

1.16.1. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

1.16.2. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

1.16.3. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

1.17. Орендна плата

1.17.1.Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

1.17.2. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

1.17.2.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

1.17.2.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

         1.18. Контроль за сплатою податку здійснюється контролюючими органами відповідно до Податкового кодексу України.

         2. Встановити, що дане рішення набирає чинності  з  дня  його  прийняття.

         3. Секретарю сільської ради оприлюднити дане рішення в межах чинного законодавства та копію рішення направити до Крижопільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у паперовому та електронному вигляді.

        4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування фінансів і бюджету, соціально-економічного розвитку територіальної громади та з питань управління комунальною власністю територіальної громади, торгівельного і побутового обслуговування населення та підприємницької діяльності.  

 

Сільський голова:                                                     Нинік О.О 

 

Р І Ш Е Н Н Я   № 31

28.01.2016 року                                                                              6 сесія 7 скликання

Про встановлення податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки                      

Враховуючи вимоги статей 7, 8, 10, пунктів 12.3, 12.4 статті 12, підпункту 14.1.129 та 14.1.1291 пункту 14.1 статті 14,  статті 266 розділу XII, пункту 33 підрозділу 10 розділу XX  Податкового кодексу України зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII, пункту 4 розділу IIцього ж Закону, керуючись пунктом  24 частини 1 статті 26 та статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська радаВ И Р І Ш И Л А:

1. Встановити в межах      територіальної громади податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.

            1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової  та  нежитлової нерухомості.

1.2. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

1.2.1. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які не є об’єктами оподаткування визначені п.п.266.2.2. п.266.2. ст.266 Податкового кодексу України.

1.3. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

1.3.1. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

1.3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.    

1.4. Пільги із сплати податку.

1.4.1. База оподаткування об’єктаоб’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи -платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості -на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості -на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), -на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

            1.4.2. Встановити, що пенсіонери  пенсія яких становить до трьох мінімальних заробітних плат та інваліди I-II груп звільняються від сплати податку для таких об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб:

а) господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.

б) індивідуальні гаражі, які знаходяться на земельних ділянках для гаражного будівництва, незалежно від їх кількості загальною площею до            24 кв. метріввключно.

1.4.3. Неоподатковуватимуться  об’єкти , що належать благодійним та прийомним сім’ям де виховуються діти-інваліди, дитбудинкам сімейного типу, сім’ям   опікунів та піклувальників , дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського батьківського піклування , учасникам АТО, чорнобильцям, учасникам бойових дій за умови, що сім’я володіє одним таким об’єктом.

            1.5. Ставки податку:

1.5.1. Встановити ставку податку для об’єктів  житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в розмірі 1 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

1.5.2. Встановити ставку податку для об’єктів  нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб в розмірі 1%розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування крім таких об’єктів  житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб:

а) господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо в розмірі 0,1відсоткурозміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

б) індивідуальні гаражі, які знаходяться на земельних ділянках для гаражного будівництва, незалежно від їх кількості загальною площею до      24 кв. метрів включно в розмірі 0,1 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

в) будівлі промислові та склади в розмірі 0,5 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

г) будівлі готельні в розмірі 0,5 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

д) будівлі офісні в розмірі 0,5 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

е) будівлі торговельні в розмірі 0,5 відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування. 

1.6. Порядок обчислення податку

1.6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості здійснюється контролюючим органом відповідно до умов визначених Податковим кодексом України.

1.6.2. Платники податку -юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

            1.7. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

1.8. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами -протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами -авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

1.9. Контроль за сплатою податку здійснюється контролюючими органами відповідно до Податкового кодексу України.

            2. Встановити, що дане рішення набирає чинності  з  дня  його  прийняття.

            3. Секретарю сільської ради оприлюднити дане рішення в межах чинного законодавствата копію рішення направити до Крижопільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у паперовому та електронному вигляді.

            4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування фінансів і бюджету.

 

Сільський голова:                                                                            Нинік О.О.

 

Р І Ш Е Н Н Я № 30

28.01.2016 року                                                6 сесія 7 скликання

Про встановлення транспортного податку

Враховуючи вимоги ст. 267 Податкового кодексу України зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 № 909-VIII, керуючись керуючись пунктами 4, 7 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України  від 24.12.2015 № 909-VIII, пунктом  24 частини 1 статті 26 та статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська    рада В И Р І Ш И Л А:

1. Встановити в межах ради транспортний податок.

         1.1Платники податку

1.1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пп. 267.2.1 п. 267.2 ПКУ є об’єктами оподаткування.

1.2.Об'єкт оподаткування

1.2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою  Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі,  року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля та розміщується на його офіційному веб-сайті.

1.3. База оподаткування

1.3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 ПКУ.

         1.4. Ставка податку:

1.4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 ПКУ.

1.5. Податковий період

1.5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

1.6. Порядок обчислення та сплати податку

1.6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

1.6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

1.6.3. Органи внутрішніх справ, зобов'язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ, зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

1.6.4. Платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

1.6.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

1.6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

1.6.7.У разі спливу п'ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року, податок сплачується за період  з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) 5 років.

1.6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легкового автомобіля, який відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті є об'єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного  заволодіння легкового автомобіля, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора, чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

1.6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легкового автомобіля, який відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2  цієї статті є об'єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня  внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня  складення постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

1.6.10 Фізичні особи-платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

   а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, які підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування, документів, що впливають на середньоринкову вартість легкового автомобіля), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування.

         1.7. Порядок сплати податку

1.7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

1.8. Строки сплати податку

1.8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

1.9. Контроль за сплатою податку здійснюється контролюючими органами відповідно до Податкового кодексу України.

         2. Встановити, що дане рішення набирає чинності  з  01.01.2016 р.

         3. Секретарю ради оприлюднити дане рішення в засобах масової інформації та копію рішення направити до Крижопільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області у паперовому та електронному вигляді.

         4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію ради з питань планування фінансів і бюджету, інших форм сприяння розвитку приватного сектора (голова комісії Очеретна Н.С.).  

 

 Сільський голова:                                                      Нинік О.О